top of page
  • Nina Ilič

Razvijamo zavest o pomembnosti bio diverzitete


Opazujemo siničko, ko si nabira volno za svoje gnezdo. Našla je volneno kroglico, ki jo imamo v vrtcu Lunba cca 3 leta. S takratno generacijo smo jo izdelali na delavnici polstenja. Takrat je bil moj sodelavec in prijatelj (terapevtski) pes Rik še živ.

Terapija s pomočjo živali je v vrtcu Lunba del rednega pedagoškega programa. Ob opazovanju siničke z otroki me preveva še posebno topel občutek. Občutek je, kot da mi na nek način dobri stari Rik pomaga pri strokovnem delu še leta po svoji smrti. Preprosto s tem, kar je (tudi) bil (kosmat ko hudič, z dlako, ki jo je menjal 365x na leto). Torej čudovit.

Danes opazujemo siničko, ko si iz kroglice iz Rikove volne jemlje gradbeni material za obnavljanje in izpopolnjevanje gnezda. S čebelicami si verjetno ni najboljša prijateljica, saj zna sem ter tja kakšno pomalicat. Ampak je - kot vsa ostala bitja - pomemben del narave in dobro je, da se tega zavedamo.

....

Otrokom pokažem tvojo sliko, Rik. Hvala, ker si moji Eneji pomagal shoditi. In za vse ostalo.

Pobožek tja v večnost!

ŠE SVEŽE
Arhiv
bottom of page